Så, äntligen är allt virus borta! Härligt!

Som ni ser så har jag en ny design - iaf på framsidan - med lite försök i att föra in lite vår in i vardagen! :D
Fyfan vad man är trött på snön. MEN det ska vi inte prata om :)


Jag har hela mitt liv varit blond - platina blond. Men nudu. Nu är jag nästan svarthårig!
Jag första gången förra lördagen, vecka 7, och sen nu i lördags (igår) igen för efter första blev det ju grönt.
Men inte nu längre! Hoppas jag iaf..

På tisdag fyller Saragumz fjortis! HAHA. Så jag ska imorgon iväg och köpa en födelsedagspresent till henne.
Min bästavän ska få en finfin present ska jag säga dig!
Lägger upp bilder och sånt på onsdag - om jag har tid då :)

Juste - lov lov ljuva lov! Nån som vill leka? ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0