Bildlöst inlägg

Ny design igen! Jag tyckte att den förra var ful (den våriga alltså)
Jag tog bort inlägget innan, för jag kom på en egen fras.



Asso shit? Har ni hört Paulo Robertos reklam på Spotify?
Om inte - sänk volymen, fan! Fick värsta chocken, eftersom jag lyssnar ganska väldigt högt o så ba kom han o börja skrika? OMG.

Sen så tycker jag att ni ska kolla in min väns blogg. Här har ni den.
Sist jag träffade Linda - som hon heter - var typ april 09, då när Gröna Lund öppnade.
Saknar henne! Vi skulle träffats idag, men det gick inte :(
Så nu ska jag passa på att vara ute medan det är sol ute!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså nu tycker jag såhär att vi måste börja umgås igen , tänk på den tiden vi var jätte tajta ?! :O :( <33

2010-03-06 @ 00:13:23
URL: http://lindabrisenheim.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, eller hur, vi snackade om allt fan ! :( <33

2010-03-06 @ 20:19:46
URL: http://lindabrisenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0