Percy Jackson - kampen om Åskviggen ♥

Igår såg jag den filmen - och jag kan bara säga en sak; OMG.
Fyfan vilken bra film! Totaly Bella Style..! Och Percy - eller Logan Lerman ♥ som han egentligen heter - måste nog vara den söt/snyggaste som FINNS. Shitmygood  typ (a)
Satt där & bara .. GRRR..!
Men så tillbaks till filmen - Visst, effekterna kanske inte var på topp varje gång (men läs; det var vädligt fåtal gånger!) det var ritat. Men det kanske bara va eftersom jag såg den på bio. Men filmen får av mig 38 av 5 toasters! (y)

EN FILM JAG STARKT REKOMENDERAR FÖR ER FANTASY ÄLSKARE SOM JAG SJÄLV. ♥








Kommentarer
Postat av: happyunhappy

håller med, den är asbra! :D

2010-12-07 @ 17:10:22
URL: http://happyunhappy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0