tripp trapp trull

* Det här är en ny ska jag ska börja med. en gång i veckan kommer jag att ranka tre bra saker (bra, bättre, bäst)
LET'S DO DIZZZZZ.




TRIPP
HALVDAGAR! Det måste nog vara det härligaste mitt i en skolvecka, när lärarna överaskar med att släppa oss efter lunch. :D






TRAPP
Ny musik! Jajamensan; nu ska ni få höra.
Slash (mest känd från sin tid som gitarrist i Guns N' Roses) ska nu strax ge ut en soloplatta (dock ft. ar typ alla där tom. Fergie)
Dom har spelat upp den första singeln på Bandit och tummen upp alltså!





TRULL
Härliga vårkänslor! HÄRLIGT. HÄRLIGT. HÄRLIGT.
Snart, snart får vi slänga vinterjackan o köpa ny vårjacka :D
Häromdagen när jag gick till skolan var det typ 15 grader (y)
Men egentligen är det nog inte det ALLRA ALLRA härligaste. Men, vad är det härligaste dådå kan man ju fråga sig?

JO ATT SNÖN FÖRSVINNER!!!!!1111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0